Îţi foloseşti creierul ?


Cum zicea şi Seth Godin, TU eşti mai deştept decât crede şeful tău. Poţi face o mulţime de lucruri şi poţi câştiga mult mai mulţi bani decât caştigi acum. Trebuie doar să vrei. Trebuie să iţi pui creierul la contribuţie. Trebuie să gândeşti.

Ai aruncat o privire în Top300 al celor mai bogaţi oameni de pe la noi şi de prin alte părţi ?

Dacă este să elimini moştenitorii de averi şi pe hoţii la nivel înalt, iţi rămân acei self-made millionairs. Ştii ce sunt acei oameni? Nu sunt genii, puştii care au avut idei colosale, sunt oameni cu foarte mult bun simţ şi cu o VOINŢĂ foarte mare. Deci nu trebuie să reinventezi roata ca să ajungi sus. Trebuie să VREI. Să ai determinare. Trebuie să simţi cum îţi clocoteşte sângele în tine de ambiţie şi să zici vreau să evoluez.

Dacă tu nu faci următorul pas, nimeni nu o să-l facă pentru tine. Trebuie să lupţi pentru asta, fără încetare.

Sursa : Laura s blog



5 Tu ce crezi?:

BĂNĂŢEANU spunea...

Corect man. Cum spun si eu: the power is yours. Si fiindca ai dat sursa, am intrat si la Laura si am vazut poza aia din tramvai. Ce penal, calatorii nu au voie sa vorbeasca in timpul mersului, ha, ha.

IgorCreation spunea...

Da super penal.

BĂNĂŢEANU spunea...

Hai ca poate te sun mai pe seara. E virus bloggingul asta. Nu ma pot opri. Am adugat atatea chestii la mine, am si modificat, vreau sa devina mai serios blogu, caut pe net chestii. Nu ma mai pot opri. Tare Tiesto cu Trafic. Depeche nu am ascultat inca. Sa inteleg ca melodiile astea iti plac asa mai mult decat altele?

BĂNĂŢEANU spunea...

Acum am ascultat. Super si Strange Love

IgorCreation spunea...

Nu un virus, devine o placere sa iti exprimi parerea si opinia. Da imi plac melodiile astea, nu in mod absolut dar sunt tari ! de la tine am vazut cu melo si m-am gandit sa atashez si eu la post cate o melo de acum in colo. Bafta la blog si baga noutati .

Tari de tot filmuletele. scrie si articole, opinii, ganduri ale tale !