Now it's mine.


The Un Loader it's mine. All mine!!!!
Nu pentru fite.
Nu pentru ca mi-ar trebui in mod neaparat.
Doar pentru ca mi-am dorit. De la inceput. De cand l-am vazut prima oara mi-am zis : Vei fi al meu, vei fi noul meu telefonul personal. Ai privilegiul asta. Welcome in my world.

photo credits

5 Tu ce crezi?:

Anonim spunea...

Hm.... si zici ca de ce se plang altii de criza mondiala si cauta in acelasi timp birouri noi.... Da' tu, ma rog, ce faci cu acest mobil? Nu-ti ajungea ala vechi? In loc sa economisesti pentru vremuri negre, tu dai banii asa... :P Rusine! Nu dai exemplu bun populatiei!

Anonim spunea...

P.S.: Sa-l stapanesti sanatos! Si sa nu te iradieze rau!

IgorCreation spunea...

Pey da stiu dar a fost o achizitie in care s-au luat in calcul toate eventualele urmari si am ajuns la concluzia ca nu ma va afecta.

Nu am facut credit ptr el..

BĂNĂŢEANU spunea...

sa ne auzim cu bine :)

Anonim spunea...

am si eu la fel ... super telefon.
prea putine minusuri