Hai la SPA

O alta obsesie a romanilor e ca el/ea nu se mai duce la coafor/frizerie (vai fata). Se duce la salon. Salon de coafura, salon de cosmetica, salon de manichiura/pedichiura, salon de infrumusetare si centru SPA ( apropos cati credeti ca stiu ce semnifica SPA ? fara google !) .

Propun infiintarea de salon de gatit/culinar, salon de tinichigerie, salon de crosetat (Udrea ca antrenor), etc

Publicitate :

4 Tu ce crezi?:

WebMonkey spunea...

Păi de când Marian Dârţă este hair stilist în loc de frizer mi se pare normal să mă duc la salon.
La frizeria unde mă duc de când eram mic (situată într-un complex comercial comunist) mai nou scrie: Salon de hair style!
Eu spun că merg la frizerie dar cine mă crede?

IgorCreation spunea...

@webmonkey : da da asta e un alt subiect cu denumirile pompoase la meserii : dadaca e acum babysitter, broker, assistant Manager etc

Anonim spunea...

As dori sa aflu ID-ul lui Marian Darta; sau sa mi se spuna prin ce mijloace il pot contacta.. (cu multumiri)

Anonim spunea...

As dori sa aflu ID-ul stilistului Marian Darta; sau sa mi se spuna prin ce mijloace il pot contacta.. (cu multumiri)