Hai la munca 6


Cand cautati voi de munca, unde cautati ? Pe internet, in ziare, anunturi pe stalpi, suni o pila, intrebi in jur, scrii la emisiuni (Muncesc pentru tine:), te uiti in ghioc si consulti astrele.

Eu m-am uitat doar pe internet (dar nici celelalte ponturi nu sunt de neglijat) si am gasit la site-uri de joburi (locuri de munca) care mai de care (acu'i acu' sa vezi ce ti-e cu domeniile astea): avem celebrele bestjobs, ejobs, myjob si restu' locuridemunca.ro, plusjobs, mini-jobs.ro(de alea mici mici), job.ro,expressjobs.ro,quickjobs.ro(pac-pac), jobstore.ro(alimentara cu joburi),ejoburi.ro (tare asta, e joburi bah, kklau), realjobs (pentru adevarati), vreaujob.com (vreaulamunca fratzica), yourjob,ro si yourjobs.ro (astea sunt dementiale , cum naiba le-or deosebi baetii?) si preferatu' meu, fara spirit persiflant este WOWJOB.RO (nu cu BL perversule). Ultimul chiar ar putea sa intre pe o nisa...gata cu info..restu' e pe bani.

O adevarata lectie de naming si branding online, sectiunea munca.Din seria munca te face liber avem urmatoarele :

1.Interpret limba japoneza - Se pare ca DACIA are niscaiva piese de origine japoneza si nu prea stiu sa le asambleze si vor pe cineva sa le traduca dreacu schitele alea. Niciun aplicant la momentu' postarii. Mai greu cu japoneza.

2.Serigraf - sigur nu stiti ce inseamna.Pur si simplu mi-a placut cum suna, nu stiu cat de bine e platita sau ce mare cariera poti face.

3.Primitor -Distribuitor - din seria incarcator-descarcator avem si level 2 primitor-distribuitor.


sursa poza: de pe net