Hai la munca 2


Stiu ca sunteti in cautare de joburi ideale in care sa primiti avantaje financiare motivante, masina de serviciu (Passat CC), laptop (Sony Vayo), telefon de serviciu (Iphone, stiu e pe val), abonamente la sala, la restaurante, asigurari de viata, de sanatate, noroc la loto si un editorial in revista People.

Din pacate va pot oferi solutii din Romania :

1.si tu poti fi candidatul nostru ideal, nu conteaza orasul-Pe bune, este chiar titlul job-ului nu descrierea. In ce sectiune din CAEN o fi, nu conteaza pentru ca pur si simplu oferta lor e dementiala: Computer cu internet !!!Nu ratati, voi nu vedeti ca omu' ofera nu un computer asa gol, are internet ! Bravo ! Succes celor 4 aplicanti cati erau la momentul scrierii articolului.

2.Online - New media oare ?!, e online omu? nu prea inteleg ! job online, un click aici, un enter mai incolo, nu cred ca va fi solicitant ! Angajatoru' cere de la eventualii aplicanti o calitate esentiala in traficul bucurestean: Rabdare !

3.Teatrul Virtoal- Am ramas interzis si mi-am zis WOW ce au inventat astia ! Bine cred ca vroia sa scrie "Virtual" dar poate omu' s-a grabit, sa-l intelegem. Eu am avut o vaga banuiala despre acest teatru cum ca ar aduce mai mult spre conceptul "jos recuzita" si nu vreo piesa de teatru online! Da este Video Chat. Am dat click pe compania si m-a dus ( nu pe scena) pe un alt anunt Video Cheat (Omu are ceva cu literele, ori le pune aiurea, ori le adauga aiurea, in fine). Apropos, se cere seriozitate.


sursa poza internet

1 Tu ce crezi?:

wtw21 spunea...

Vezi?! D-asta imi place mie in Romania.. pentru ca te poti minuna ca exista astfel de anunturi..scrise chiar si la misto. Pentru ca exista marlani cum nu iti puteai imagina care circula cu masina pe trotuar. Si pentru multe altele pe care inca nu le-am vazut dar sigur le vom vedea si vom ramane consternati. Asta e VIATZA !
Romania este tzara in care la orice colt ramai mirat de ceva.. e interesant, asta e fermacul ei!