MetroAdvertising


Metroul este un loc in care advertising-ul s-ar putea dezlantui si folosi metode inovative. La noi, nu ! print-uri de afara, deloc personalizate cu ambianta subterana !


Renew, va rog ! leo? Mccan? unde sunteti? a la festivale...inteleg
Pana atunci, puteti remarca creatia asta dintr-un metrou made in Japan ! Nu copiati totusi!

2 Tu ce crezi?:

BĂNĂŢEANU spunea...

A fost si la noi o chestie subterana. Acum cativa ani intre statiile de metrou Unirii si Universitate, chiar in tunel erau niste panouri pe la jumatatea distantei intre statii. In zona aia metroul avea cea mai mare viteza. Era o reclama la Coke si datorita vitezei panourile pareau ca un spot TV. Am vazut si eu si mi-a placut.

IgorCreation spunea...

Din pacate eu nu am observat minunea aia ! nu stiu de ce au retras-o ! ar putea totusi sa gandeasca ceva mai surprinzator! numai daca stau putin si ma gandesc imi vin vreo 10 idei minim inovative.