Creatia este divina-Executia ei, diabolica


Seth Godin ne da o definitie a creatiei :

"99% of the time, in my experience, the hard part about creativity isn't coming up with something no one has ever thought of before. The hard part is actually executing the thing you've thought of.

The devil doesn't need an advocate. The brave need supporters, not critics."

Totul tine de executia si punerea in practica a ideii. Daca nu reusesti sa gasesti solutia de realizare a creatiei tale aceasta, cel mai probabil, va deveni inutila. O idee mareata este conditionata de un intreg sir de factori (financiari, sociali, conservatori) si uneori poate trece neobservata.

Nu trebuie sa trecem cu vederea asta. Tineti ochii deschisi.

4 Tu ce crezi?:

BĂNĂŢEANU spunea...

Are dreptate si Seth asta. Cand o sa am timp o sa aprofundez ce mai scrie el pe acolo. Sti daca a aparut la noi vreo carte de-a lui, tradusa in romana ?

IgorCreation spunea...

Da sunt carti traduse in romana din Godin :

Marketingul bazat pe permisiune - transforma necunoscutii in prieteni si prietenii in clienti

Seria Guerilla Marketing - Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliu (cartea asta este tot ce iti trebuie)

Uite si un link cu preturi :
http://www.librarie.net/autor/16583/Seth-Godin

BĂNĂŢEANU spunea...

Mersi pentru informatii. Tu le-ai citit? Adica mi le recomanzi? Si mai vroiam sa te intreb ce e aia-guerilla marketing? Care e treaba cu conceptul asta? Guerilla ar veni de la razboi si ce e cu alaturarea la marketing?

IgorCreation spunea...

O definiţie superficiala ar fi : Strategia de vizare a grupurilor mici si specializate de consumatori astfel incat marile companii vor gasi acest lucru prea minutios pentru a profita de el.

mai multe de la mentor :

http://www.gmarketing.com/