The Economist

Multi bloggeri advertising se intreaba ce dracu’ vrea sa spuna printul asta la „Wonderbra”? Am gasi totusi niste supozitii :

-Daca am sani (mari) la ce ma ajuta sa citesc the economist;

- Daca port Wonderbra pot intreba orice barbat ce a mai aparut in Economist (niciunul nu va refuza sa imi detalieze);

-Sunt atat de stupida (proasta) sa cred ca sanii sunt mai importanti decat creierul;

Va rog, poate cineva sa imi explice printul?

Din pacate printul de mai sus este o farsa.

IT’s a fake print for Wonderbra people !! (pentru strainii care imi viziteaza site-ul) The initial print belongs to The economist himself! cool

Great thanks to google.com helping me to solve this maze.






1Bodycopy: Management trainee. Aged 42.

Baseline:

Agency: AMV BBDO

Client: The Economist

brain-Agency: Ogilvy & Mather Advertising