Inedit : Bloggeri.ro

Da e chiar un site si "daca ai un blog, talent la scris si crezi ca poti face un articol ce va impresiona pe toata lumea, inregistreaza-te pe site-ul bloggeri.ro si castiga premii."

Asa fiecare wannabe blogger statut isi poate da luciu talentului sau de scriitor si dobandi faima si respectul comunitatii de bloggeri adevarati ai Romaniei !

Am numai cuvinte de lauda, momentan, pentru aceasta initiativa. Cine vrea chiar sa sustina si sa promoveze aceasta campanie aici bannere

2 Tu ce crezi?:

Bogdan spunea...

Draga bloggere nu am decat o singura vorba pt tine , da tu asta care citesti, daca te dai rotund, te rog arata contrariul; pentru comercial, ca vad ca in lumea asta a ajuns si problema respectiva, cine e comercial castiga , hai sa punem mushchii la lucru si sa dovedim ca si necomercialul castiga!

Anonim spunea...

Am două probleme.
Prima ar fi legată de ceea ce a încercat să ne transmită domnul Cristescu. Poate că sunt eu prea obosit, dar sinapsele nu detectează nimic care să mă facă să văd vreo legătură sau ceva...
Şi a doua...iniţiativa nu este rea, eu am să şi particip, deşi prezenţa lui Zozo printre sponsori nu îmi va oferi nici o şansă, chiar dacă aş fi avut una. Dar am chef să mă simt bine, ăsta este scopul principal.