A venit leapsa de la banateanu , asa ca am luat cartea "Inovatie in Advertising" de Jim Aitchinson si iata ce scria la pagina 111 , primul paragraf :
"Cred ca executia trebuie sa conduca la o finalitate sau sa aiba o anumita semnificatie, soune Stow. Nu e suficient sa prezinti niste imagini frumoase. Oamenii sunt suficient de inteligenti incat sa vada dincolo de ele"
Si ca bonus va mai citez ceva din primul capitol Intelepciunea Neconventionala :
"Cuvantul este cel mai ascutit pumnal pe care il poti infige in sufletul unui om"
Cam asa e! Si cititi bine !
Voi Brandmaker sau Arhi hai si tu zoso sau de ce nu si Manafu
Etichete: 0, intelepciune 2, leapsa cu carti, luati de aici
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
1 Tu ce crezi?:
De ce? a facut deja. Si eu i-am dat si am aflat ca scrisese :)
Trimiteți un comentariu