Am primit o atentionare de la un fan ca Raiffeisen iar a plecat la pescuit online. Asta dupa ce ma invitasera si pe mine sa le dau niste conturi, pinuri, momeala, ceva:
"Raiffeisen Online: MSG ID #351709Buna ziua, Numele meu este Bogdan Madalina-Elena sunt operator al departamentului de relatii clientii, am incercat contactarea dumneavoastra telefonic de mai multe ori, dar fara success,va rog sa accesati sistemul nostru de online banking si sa actualizati datele de contact si adresa de email pentru contactare.
Va rog accesati Raiffeisen Online
In legatura cu cererea dumneavoastra v-am trimis un email in sistemult nostru de mesagerie interna.
Aveti 1 mesaj necitit(e) in Raiffeisen Online->Sectiunea mesagerie interna.
Va multumesc pentru intelegere !
Raiffeisen Online: Reusim impreuna."
Dar de ce insista pe clientii Raiffeisen? Oare sunt mai low iq or what ?!
0 Tu ce crezi?:
Trimiteți un comentariu