Vedem des reclame ce ne umplu de epitete hiperbolice la adresa produsului respectiv. Cele mai bune, cele mai eficiente, cel mai bun raport calitate-pret, cel mai mare discount..
Daca s-ar zice adevarul in reclama? Ar fi conceptul acesta mai bun si mai eficient pentru a atinge targetul?
"Men Wanted for Hazardous Journey. Small wages, bitter cold, long months of complete darkness, constant danger, safe return doubtful. Honor and recognition in case of success."
Ad written around 1900 by the famed polar explorer Sir Ernest Shackleton.
sursa
5 Tu ce crezi?:
Dane, o sa-ti spun ceva din experienta mea proprie...si poate si din a ta. Incepand cu anul '93-'94, au aparut acei detergenti fantastici cu "liposistem", "duplosistem", etc, care ghici ce!!! combateau DETERGENTII OBISNUITI!. Acum nu stiu daca are vreo legatura cu blogul tau, dar, plimbandu-ma saptamana trecuta printr-un magazin gen "Uz gospodaresc" am descoperit DETERGENTUL OBISNUIT! Adica ala de care se tem toti super-detergentii! Ala cu nume necunoscut, caruia, saracu', nimeni nu-i face reclama! Am simtit nevioa sa ti-o zic si tie! ;)
Mada (ca sa stii cine-i anonimul care ti-a dat mesaj)
Adevarul doare cateodata, atunci cand trebuie spus.
Eu cred ca tot ce este in publicitate ar putea vinde, in special lucrurile adevarate.
Normal ca adevarul in publicitate ar vinde oricand, indiferent de subiectul de care se discuta.
Adevarul este crunt si doare cel mai tare....cand este spus in fata.
Trimiteți un comentariu