Tunning


Lady Matiz
Originally uploaded by iamavirus2004
Just for ladies ! Nu e "coca's fashion" si sa nu sariti cu de'alea ca vai nu are cele 2 zaruri atarnand de oglinda, nici jucarii de plus aruncate pe bord, si nu nici logo-ul de la Nike pe luneta !! Doar gene rimelate, buze, si buline negre pe alocuri ! Stil, ii acord un 8 pentru originalitate !

4 Tu ce crezi?:

Sfanta Lopata spunea...

vedea-te-as cu Matizu' tunat in halul asta :)) ... o sa ma obligi sa pastrez distanta de cel putin 200m cand parchez la servici doar ca sa imi pastrez anonimatul... ce-i drept, un astfel de tunning eclipseaza chiar si un R8... si asta nu inseamna neaparat intr-un sens bun

Sfanta Lopata spunea...

*corectez ultima propozitie cu "si asta nu neaparat intr-un sens bun"... cine mai vrea sa ma corecteze, feel free to do it :))

IgorCreation spunea...

Hai ca e funny si atrage atentia ! Nu e de mine tunningu'asta, bah invidiosule :))

Sfanta Lopata spunea...

de ce n-as fi invidios... eu am un cacat de masina albastru 'iuni'... eu cu draq mai ies in evidenta ?! nici macar la mall nu ma duc ca n-am haine bune de oras.. din alea scumpe :))