Sinceritatea a iesit la cersit

Deloc un titlu metaforic ci chiar propriu-zis. Sa explic :
Eram pe o terasa si apare un domn, relativ bine imbracat, nu jerpelit, terfelit sau jegos, ce intinde o mana cu maruntis :

"-Pofta Buna,
-Dati-mi si mie 1 leu sa ..va spun cinsitit..imi iau o bere. Nu va mint, sa am si eu de o bere !."

Nu i-am dat dar din 3 mese a primit de la una !

Sinceritatea e mai buna in cersit? mai eficienta? mai milostiva?

4 Tu ce crezi?:

BĂNĂŢEANU spunea...

nu mai e buna sinceritatea, ca si daca spun ca sunt nu stiu cati frati, tot nu-i mai crezi

IgorCreation spunea...

Ala cu fratii cel putin avea o cauza nobila :sa-i hraneasca! Cel de aici cere simplu :ptr o bere. Or sa ceara si de-un film la cinema??!

Anonim spunea...

E buna cat timp e rara. Daca absolut toti ar spune exact la ce vor folosi banii nu ne-ar mai impresiona. :P

IgorCreation spunea...

Da ! Sa stii ca daca s-ar face un experiment cu niste cersetori care unii ar veni cu un text arhicunoscut si altii cu txte noi sunt mai mult ca sigur ca cei din urma ar face mai multi bani !