Lenor Tropical Fresh


Neconventional pentru Lenor Tropical Fresh . S-a transformat un loc anost intr-un peisaj tropical, prin construirea unui decor luxuriant in statia de metrou Unirea.
1.Pe aceeasi linie de gandire exagerat de creativa hai sa ne bagam in pielea agentiei :
Luam Dero Surf , locatie metrou ( ca deh pe aici trec cirezi de bizoni obositi alde potentialu consumator ), alegem o bancuta iar in spate atasam o poza cu valuri in care teribilisti surferi planeaza pe valuri, in fata bancutelor nisip proaspat, scoicute, sau la alegere prosoape de plaja, sau in locul bancutelor plasate niste sezlonguri.Deasupra niste reflectoare sa creeze ambianta de soare la mare ! Niste boxe (stanga dreapta decorului )pot si aduce sunetul valurilor. Rezultat : Neconventional Dero Surf.

2. Aceeasi campanie senzationala o pot lua si cei de la
Persil Ocean Fresh.
3. Incercam si Omo Murdarirea e buna ! Simplu, pe unde e murdar prin Bucuresti?( copywriteri raspund : mult prea peste tot :) Cum folosim "oportunitatea" pentru promovarea valorilor brandului nostru , vai emotionalul, hai si un CSR (plm)? brainstoarcere mare in meeting (va inchipuiti nu?) Locatie : luam un trotuar plin de noroi? sa mergem tot pe fluxul mare de bizoni de la metrou ca si acolo e mizerie?!La dracu ( vezi copywriterii rozand din pixuri, caricaturi pe foite, mai o floricica ori Omo underlined, creieru grupei palavrageste aiurea idei penibile, ceilalti ingana hmm, dar , mah dar daca face..bla bla). Pam-Pam -pica fisa (se aude ) Attention, brandu asta o arde cu copii si baga emotionalu in mameleblande care vai ce le creste inima cand progeniturile lor se dezlantuie la joaca (astfel socializarea infantila, cresterea sanatoasa, apetitul pentru viata, dezvoltarea intelectului ..zi -le Piaget) DECI : Luam un spatiu de afara dracu si amenajam un mini parculet intr-o zona circulata de copii, parc ceva plm si bagam unelte de joaca tobogane, nebunii). Bravo bah! rezultat :Neconventional Omo!

1 Tu ce crezi?:

Sorin spunea...

Am comentat si pe blog, e o super idee de marketing:

http://www.creativemarketing.ro/blog/reclama-lenor-jungla-din-metrou-evadare-din-jungla-urbana/74

Genul asta de campanii e binevenit oricand