blogAgency=the Blog Agency


Lume Lume...se trambita prin netosfera pe mai multe din site-uri, comunicate, manifeste si astfel se lansa Blog Agency in versiunea romaneasca adica .ro.(un shop de marketing si comunicare online specializat, atat pe blogvertising, cat si pe crearea de bloguri profesioniste, dupa principii si obiective de marketing, pentru persoane publice, companii sau evenimente.)

Voi : si ce , un lucru foarte bun. Vin eu : de ce mereu iar s-a copiat un domeniu cu tot cu activitatea dumnealui. Care ? Tot BlogAgency adica .com (blogagency.com développe des solutions internet nouvelle génération : blogs, wikis, publication, collaboration et communautés en ligne.)

Hai Trombon ! Sa vedem si campanii sau rezultate !

PS : chiar imi pare rau ca am incercat sa colaborez cu ei prin postarea la rubrica
Vrei sa te angajezi in blogging? .

Concluziile le trageti voi !

1 Tu ce crezi?:

Anonim spunea...

Igor, pare incredibil, insa am aflat de blogagency.com dupa ce alesesem numele noii noastre firme, mai exact in etapa in care am vrut sa luam chiar blogagency.com si am vazut ca e luat.

Daca imi urmareai blogul, ai fi vazut ca sunt impotriva plagiatului, insa nu era cazul de data asta, si am recunoscut ce am spus mai sus si de fiecare data cand m-a intrebat vreun jurnalist daca mai exista in alta tara ce facem noi.

Oricum, asemanarile se opresc aici, si nu lasa amanuntul asta sa te impiedice intr-o eventuala colaborare cu noi..