Ultimul

Am avut o curiozitate. Sunt de parere ca e bine sa fii curios, e esential chiar ! In fine, am vrut sa vad care este blogul aflat pe ultimul loc conform trafic.ro(irelevant, trafic are multe bube si tot mai multi prefera sa renunte la acest serviciu si pe mine m-ar batea gandul...ce credeti ? ar fi mai bine?) si am dat peste blogul lui Andrei Rosca care ne prezinta in ultimul post ceva foarte interesant : goana dupa trafic sau cum nu se face trafic pe un site.

O analiza foarte pertinenta dealtfel.

Totusi, urmarind evolutia sau mai bine zis declinul brusc din traficul lui Andrei , se pare ca el a iesit din trafic si de aceea e pe ultimul loc ! Succes !

Voi ce credeti? Haideti sa iesim din trafic !

5 Tu ce crezi?:

BĂNĂŢEANU spunea...

trafic.ro asta mai mult te imbata cu apa rece. Degeaba vezi ca ai 20 de vizitatori intr-o zi, daca nu ai nici un comentariu. Inseamna ca ce ai scris nu a fost interesant sau ca oamenii aia au ajuns la tine prin search. Eu unul m-as putea lipsi de trafic.ro.

Anonim spunea...

ai presupus corect; am iesit din trafic.ro fiindca nu este relevant, din punctul meu de vedere

doar ca desteptii nu sunt in stare sa ma scoata din lista :)

Anonim spunea...

genial :)) cum sa fie Andrei Rosca pe ultimul loc ? trebuie sa vad si eu asta :)) .. omul asta face asa de mult bine web-ului de pe la noi ... si este pe ultimul loc ...cred ca cei de la trafic ar trebui sa regandeasca politica :)

Anonim spunea...

este foarte relevant,dar se sterg comentariile care nu convin!

Anonim spunea...

Revin,este foarte relevant,chiar daca se sterg comentariile care nu convin!