360


Nu, nu yahoo 360 ci Leo Burnett s-a gandit sa se lanseze pe blog. Conform Adplayers :
Intitulat 360 Digest, blogul este actualizat zilnic şi este destinat clienţilor Leo Burnett şi publicului pasionat de domeniul comunicării.

"Blogul îşi propune în special să prezinte lucrări şi campanii care depaşesc clasicele 30 de secunde şi să educe astfel înspre cultura 360 grade”, explică Raluca Borăscu, Strategic Planner Leo Burnett. „Vrem să atragem atenţia asupra cazurilor interesante de exploatare a mediilor neconvenţionale care tind să devină din ce în ce mai utilizate de branduri pentru a-şi putea atinge consumatorii.

Raluca Borăscu este de părere că, prin aceste medii, “mesajul ajunge la consumatori în momentele relevante pentru ei, când sunt cei mai receptivi la mesajul brand-urilor, şi nu în momentele fabricate (cum sunt pauzele publicitare, clasicele panouri stradale etc.) când interesul pentru mesajul comercial poate fi mult mai scăzut".

Blogul reprezintă şi o iniţiativă în vederea stimulării fluxului de informaţii din perimetrul industriei de advertising. Răzvan Mătăşel, Deputy Managing Director şi Head Of Planning al agenţiei Leo Burnett spune că “Secretomania excesivă existentă în industria noastră este cu siguranţă una dintre piedicile care stau în calea dezvoltării acesteia”.

Blogul se poate accesa si citi aici

360 digest, reader digest, ....

1 Tu ce crezi?:

Anonim spunea...

eu urmaresc blogul zilnic.. cam de 2 saptamani cred ...cam asa :)

faza cu actualizat zilnic ma mira ... ca nu prea a fost asa pana acuma actualizat zilnic ...poate mai incolo in viitor!

nu-mi place ca este in engleza :( pt mine este ok dar trebuia continutul sa fie si in romana dc tot este un .ro

ce-mi place este ca vad o initiativa mai degraba corporativa decat personala si asta este de bine pt viitorul blogurilor corporative in Romania