Leapsa cu pestele de aur


Conform Alexandru Petras sunt in posesia gratierii pestelui de aur si acesta mi-ar oferi in schimb 3 dorinte ! WOW pey sa il exploatam atunci :

1. Pey mey pestulica eu as vrea prima data sa imi pot realiza imperiul meu Igor ( hoteluri, cluburi, restaurante si multe altele in care omul este centrul calitatii si satisfactiei depline ) ! Igor sa insemne tratamentul perfect al tuturor serviciilor de entertainment. Un posibil slogan Respect perfect ! :)

2. Sa fiu inconjurat numai de iubire si pace.

3. O lume mai buna , fara rautati si razboaie, constientizarea de catre toti oamenii planetei ca tre responsabilitate maxima fata de resurse

cam atat si dau mai departe ochiului intelepciunii Hera si New Marketer

1 Tu ce crezi?:

Eliss Micu spunea...

Hai ca am pus si eu pe blog replica ;)