Revista pe sticla


Conceptul Magazine on a bottle va fi implementat de Coca-Cola Light (sticla 500 ml PET) Belgia incepand cu aprilie 2007.Pe sticla, ca un fel de eticheta ce se detaseaza, va exista o mini-revista pentru femei GLAM*IT

Ideea mi se pare ca aduce un suflu nou, devoratorilor de coca-cola si aceasta ar putea fi dezvoltata si catre alte sectoare de bauturi, gen bere (reviste pentru barbati, un mini-FHM, un mini-Maxim, s-ar gasi ). Intreprinzatori romani iar v-am dat o idee ! Sa nu ma uitati !


via

2 Tu ce crezi?:

Anonim spunea...

imi pare a fi geniala ideea..mai ales ca sunt un fan al neconventionalului in advertising.
chiar asera mi-am luat un bidon de cola ca sa-mi satisfac "pofta de viata" si mi-ar fi placut sa gasesc ceva de citit in ea.

IgorCreation spunea...

Asa este Alexandru ! ar fi o nisa extraordinara a unei reviste, nou format, noi subiecte de interes general, se pot gasi enjpe mii de subiecte ! poate cine stie.. vine si pe la noi