Purple Cow


Godin iar da o mare mana de ajutor marketer-ilor. A lansat o noua carte : Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable

Cartea ofera o noua perspectiva asupra Marketing-ului si atrage atentia celor din domeniu ca astazi cei 5 P au devenit mai multi P :
product, pricing, promotion, positioning, publicity, packaging, pass along, permission. Se pare ca vom adauga inca un P si anume cel de la Purple Cow.


Un must read book : Purple Cow

2 Tu ce crezi?:

Anonim spunea...

imi place blogul tau, dar nu am timp sa-l citesc tot timpul

intrebarea mea e cum reusesti sa scrii asa de mult? cate ore pe zi iti ia treaba asta?

eu mai mult de 2 posturi pe saptamana nu am timp sa scriu, iar de citit ce scriu altii absolut deloc

dar cu tine fac o exceptie

IgorCreation spunea...

Mersi mult de aprecieri si ca faci exceptii pentru mine :)! Nu imi ia ore sa pun ce cred eu ca merita sa stie lumea sau oamenii care ma viziteaza!

Continua sa scrii ca le zici bine Allen !