Monitorizare



Da, stam prost si la monitorizare trafic internet. Am tot urmarit timp de mai multe zile cati vizitatori imi contorizeaza Trafic-ul romanesc si cati Google analytics. Rezultat categoric=Diferenta dintre Trafic (8 vizitatori unici) si google analytics (37 vizitatori unici) este URIASA ! Traficul nostru este foarte lenes, nu inregistreaza decat ce vrea el. Banuiesc ca si el munceste tot in stilul nostru mioritico-balcanic adica cu multe pauze si favoritisme, barfe si smenuri !

Acum, nu ca m-ar arde pe mine la vizitatori si cine stie ce afaceri imi strica dar vreau sa mi se contorizeze exact numarul real de vizitatori al site-ului meu ! Toti vrem asta adica transparenta.

Sunt sigur ca si voi patiti la fel dar nimeni nu intreprinde o masura, o reclamatie la mai marele masurator de trafic de la noi?! Dar ce dracu, masoara vizitatorii din ochi asa ?! Eu unul m-am saturat de lipsa asta de neconcordanta si cred ca le voi trimite o reclamatie.

Va astept si pe voi sa faceti asta !

Atasat poze cu vizitatorii unici din ziua de 2.03.2007 ora 21:56

3 Tu ce crezi?:

BĂNĂŢEANU spunea...

O sa postez si eu copii de ecran. Deocamdata doar de pe trafic. Pe google am schimbat adresa veche cu cea noua si mai dureaza pana o sa am niste rapoarte concludente. Va urma

Anonim spunea...

cred ca compari merele cu perele, sau mai pe romaneste(balcanico-mioritic pentru tine) nu stii sa folosesti google analitycs...ca sa compari datele din trafic cu cele din google analytics te duci matalutza pe "Unique Visitor Tracking"->"Daily Visitors" si apoi s-ar putea sa ai o surpriza...ceea ce ne arati tu in printr screen e numarul de vizitatori unici absoluti de cand ai pus GA - si ca sa te citez - e o cifra ABSOLUT URIASA

IgorCreation spunea...

Substitutule,

Iti confirm ca stiu mult prea bine sa citesc GA
- copia poti verifica este doar pe ziua respectiva (am mentionat)si este exact pe absolute unique visitors
- diferenta este uriasa intotdeauna intre trafic.ro si statistics.ro + GA !
Daca esti de la tehnic trafic de ce nu te semnezi ?
-vad ca a inceput sa inregistreze mai multi traficu de azi !oare de ce? o sa iti mai fac niste copii de ecran detaliate sa poti verifica !

o zi buna !

ce serviciu tehnic