Cum sa castigi la Loto


Daca ai curiozitatea si dorinta de a te inavuti peste noapte si asta cu o investitie mica si gandire putina exista o singura solutie (pe langa furt) Loto 6/49.

Fiecare, banuiesc, ca urmeaza un anumit sir de numere preferate (zile de nastere, nr favorite, etc etc) pe care le bifeaza tacticos pe bilet. Din experienta si din realitate eu am inteles ca acei castigatori ai marilor poturi au mers pe hazard , deci fara nicio smecherie sau sir de numere preferate.

Astazi o sa pun si eu o varianta simpla la loto 6/49 si ma voi ghida dupa un singur principiu : ATENTIE
- aleg 6 numere total la libera intuitie din acea clipa. Sa fie cu noroc !

Pentru impatimitii jocului 6/49 exista enjpe mii de site-uri cu solutii castigatoare gen

Succes

PS : eu aveam o vorba : Ce ma fac daca devin bogat ?!

2 Tu ce crezi?:

BĂNĂŢEANU spunea...

Corect, rector. Pai Ogica minciunica a intrat la puscarie in cazul lozului castigator si pe urma cand a iesit si a jucat din nou, iar a castigat. Omul ala e un norocos. Deci fara calculele si alte scheme, alegeti la intamplare. Daca devii bogat ne faci cinste la toti :)

Unknown spunea...

Am jucat mult timp ... Am incercat si cu numere gandite ... si cu numere alese la intamplare ... si cu calcule ... si cu scheme ... Nimic! Ceva era gresit. Ceva trebuia schimbat. Intr-un tarziu mi-am dat seama si am incetat sa mai joc. Cred ca asta era greseala...