Auchan




Azi am fost la cumparaturi cu prietena mea Laura. La inceput am stat sa ne gandim : in Cora am mai fost, in carrefour am mai fost, Kaufland neinteresant fost si pe acolo. Ce ar fi sa mergem in in Auchan ? Da ! dar pe unde este ? cum ajungi acolo ? parca e in Titan ?! sau Vitan? Dam noi pe Auchan online, super harta explicita :) ! In fine pana la urma gasim niste indicatii de la persoane care au mai vizitat acea noua galerie de mancare si nu numai .

Ne urcam in masina proprietate personal, un superb Bentley 1410 productie limitata din Romania, uzinele Colibasi si mergem spre Auchan, Auchan Auchan tra la la tra la la ( de la casetofon , nu auziti ?! :)

Pana la un moment dat stiam noi drumul dar la un moment dat nu mai stiam nimic! A uite un indrumator "Spre Auchan la stanga " Damn, nu stiti ce inseamna asta brusc in trafic sa treci de pe banda din dreapta pe stanga ! doar claxoane, bun simt si civilizatie .

Drept inainte Auchan. Suntem pe drumul cel bun, ne uitam dupa semne ca Hensel si Gretel dupa firimituri !

Vedem cladirea Auchan Yeah Gotcha' Evrika cool . Ce sa vezi super parcare ! Pe serioase ! Arata foarte bine si dupa parerea mea cea mai fiabila ( loc sa parchezi lejer, bine semnalizata, altfel) ! Asta trebuie sa vedeti si voi ! A inceput bine, am scapat de nervii obisnuiti pentru o parcare !

Intram in Mausoleul hranei endetail. Stupoare : nu era aglomeratie nici aici ! E ceva ciudat, unde sunt nebunii care te impingeau si de care trebuie sa te feresti , sa faci slalom cu caruciorul ? A ce bine ca or fi in Carrefour sau Cora !

Nu o mai lungesc : mi s-a parut clar ca sunt mai multe produse din care sa alegi si IMPORTANT mai ieftine !

Sa ma si laud mi-am luat prima mea bere CORONA EXTRA -LA CERVEZA MAS FINA 4.6 ron sticla de 0.33 l. Am si baut-o in acest moment al scrierii ce pot zice pentru cei ca mine care inca nu bausera : este deosebita, are un gust mai fin si e mai buna ! Posibil sa imi fi impus eu ca e buna ca stiti se mai intampla asta la lucrurile de calitate superioara !










Auchan-Diferenta este in buzunarul tau!

Weekend placut

1 Tu ce crezi?:

BĂNĂŢEANU spunea...

ba e-adevarat. Eu am incercat Corona mai demult si mi se pare cea mai buna, nu este asa amara. Cat despre Auchan, nu am fost inca. Astept sa se deschida Carrefour undeva pe langa Obor cica.