Toti sunt aici

Cum unde? Pe Internet ! Lumea se schimba, chiar si romanii iar explozia informationala ne accelereaza ritmul de viata si un acces rapid la universul nou de informatii este... da Internet-ul.


O data cu 2007, integrarea UE, piata de comunicare on-line va deveni din ce în ce mai competitiva, atat datorita posibilei intrari pe piata a unor noi jucatori, cât si a cresterii interesului companiilor pentru aceasta modalitate de promovare. Se pariaza pe dinamism.


De fapt toti au auzit si remarcat
ca online-ul reprezinta canalul de comunicare cu cea mai mare crestere de la un an la altul. Companiile se vor muta pe Internet. Putini cate putini, dar cert vor migra catre identitatea de brand vizibil on-line.

Punctul forte al unei campanii online de publicitate va deriva din creativitate si inovatie.
Un trend dezvoltat inca doar in anumite tari ca Franta Anglia Olanda, Mexic, Argentina sau Portugalia este de a lansa site-uri auxiliare care sa promovoze un nou produs al brandului respectiv. De exemplu lansarea site-ului de investigatie a brandului http://www.axevice.com pentru promovarea nou-venitului AXE VICE intr-un mod inovativ si surprinzator.

In acelasi mod, Guinness ("Good things come to those who wait") va lansa in curand campania ” A short fil called HANDS”, fiind testata in avans prin lansarea site-ului www.guinnesshands.com , site de altfel alb-negru ce iti prezinta trucuri cu degete si crearea unor mesaje personalizate.

Levi’s de asemenea tocmai a lansat un site dedicat Valentine’s Day intitulat Love Machine http://www.levislovemachine.com/ , mai degraba un advergame in care poti deveni faimosul Cupidon.

Suntem toti aici ?

1 Tu ce crezi?:

Press spunea...

foarte tare saitul axe