Guinness


Dorinta suprema a oricarui advertiser, sa afle ce se ascunde in mintea consumatorului. Mii de cercetari, studii, rapoarte, analize, experimente au dat nastere doar mai multor supozitii, truisme si al unor noi studii. Astfel, ramane sa recurgem la ce stim deja : sex, socializare, dorinte de implinire, lista ramane deschisa.

Guiness ne releva o mostra a calitatii berii=><= "Ce iti trece prin minte ?"

1 Tu ce crezi?:

BĂNĂŢEANU spunea...

Apropo de media si advertising. A pus Manafu un post despre castigatorii unui concurs de design Peugeot. Ma gandeam daca le-a fost greu castigatorilor. Adica pe langa imaginatie si idee, pe urma efectiv a fost greu sa faca modelele? Sau cu un photoshop se rezolva? As vrea sa invat si eu sa lucrez cu astfel de programe, dar nu stiu cand o sa ma apuc. Oricum e interesant ce au facut baietii aia, dintre care doi sunt romani.