Billboards care te saluta

Dupa cum Google anunta dezvoltarea unui sistem de billboards de tipul AdSense , proprietarii de masini Mini Cooper vor fi intampinati pe strazi cu mesaje de salut pe panouri electronice.

Un marketing desavarsit este atunci cand compania poate sa livreze clientilor sai mesaje cat mai personalizate(referitor la nume, ocupatie, hobby) ;

Panourile Mini vor fi programate sa identifice masinile Mini de pe traseu printr-un semnal radio emis de cheile din contact. Mesajele sunt personalizate si au la baza chestionarele completate de clientii Mini la cumparare.

Ca orice experiment si inovatie, exista si controverse legate de acest concept si anume distragerea atentiei soferilor de la trafic, generand astfel eventuale accidente.

Totusi, acest concept a venit in intampinarea asteptarilor clientilor de la aceasta masina grozava. « Oamenii cumpara masini Mini Cooper pentru ca vor in realitate sa aiba parte de mai mult fun in viata lor » declara seful operatiunilor Nord Americane a companiei, o subsidiara a BMW Germania.

Technologia care sta la baza acestui nou mod de advertising este – Identificarea prin frecventa radio (radio frequency identification)-RFID, datorita experimentelor a numerosi cercetatatori renumiti in identificarea folosind unde radio.

Mai multe detalii in NYTIMES